onsdag, oktober 25, 2006

Nørd eller ej

det er godt at jeg ikke skal leve af at lave trådløst netværk. for nu har en ven af huset gjort det på under1 time, og jeg havde forinden brugt mindst 60 timer uden at det virker. Så tålmodighed og stædighed er godt, men ikke i længden.
Dejligt at jeg nu kan sidde med min bærbare og benene oppe, men jeg skriver ud i verden om strik, eller læser andre blogs for hvor er der mange gode strikke-blogs rundt omkring.
Iaften er det endnu ikke blevet til en eneste pind, så mon ikke det må vente til imorgen.
Torsdag er også dagen med en ekstra time fri strik, for datteren går til gymnastik og forældren skal side ude i omklædningsrummet, så hvad bedre end at strikke mens vi skvadrer løs. Endnu er jeg den eneste strikker men det bliver bemærket og spurgt til. så mon ikke det vil smitte.
Har lige fået en øv-mail fra www.Bendixgarn.dk, hvor jeg tidligere på aftenen bestilte noget olivengrønt kidopale mohair til et sjal; at det er udsolgt. Nu bliver det så rødt. Men det bliver nok også flot, når jeg lige har været hjernen til en anden farve.

Ingen kommentarer: