fredag, maj 09, 2008

strikke frem og tilbage

Ja, min zig zag bluse voksede faktisk meget fint og da jeg manglede ca 5 cm i længden opdagede jeg en fejl ca 17 cm oppe, ØVØV
ud med pinden og så var det ellers tid til at pille op. Jeg ved der er en fejl på ryggen helt oppe ved skulderen men den kan jeg leve med, men denne her var midt på maven og en udtagning var blevet til en indtagning og det lavede en tut som var meget synlig.
Nu er den væk og jeg er næsten hvor jeg var tirsdag aften, så det går da alligevel den rigtige vej.

Her i pinsen skal vi bare nyde det gode vejr og slappe af. Vi bliver hjemme og nyder haven, så det ikke altid er sommerhuset der får vores opmærksomhed. Om 1 uge sender vi faren på en uges studietur til Schweiz. Det bliver rigtig godt for ham og vi skal nok klare os herhjemme uden problemer. Det er første gang Dan skal være væk 1 uge fra Julie og det bliver lidt spændende hvor meget han bliver savnet.

Ingen kommentarer: