torsdag, august 07, 2008

jubiii strik-in aften

Om 1½ time skal jeg til strik-in hos DorteB og jeg glæder mig. Det bliver rigtig dejligt at kunne snakke garn og strik med andre der også har uld på hjernen. Det kan jeg godt mangle i ferien, min mand må stå en anelse for skud, men helt god til er han ikke.

Jeg har pakket mit sorte sjal ned og Noro garnet som jeg hækler af. Om det er det ene eller det andet der kommer op dernede kan man aldrig vide, men godt at have 2 projekter med.

Jeg er også spændt på hvem der kommer, altid dejligt både med kendte og nye ansigter, så jeg er helt i hopla.

I morgen tidlig kører vi til familie tamtam i Thisted og da Ravelympics også starter og dermed min promenade-strik så skal det ihvertfald med køreturen. Dog har jeg aldrig prøvet at strikke i bilen da det altid er mig der kører i vores familien, Manden synes det er kedeligt og jeg elsker selv at styre. Men nu er er noget strik der trækker så efter Fyn kan jeg vist godt starte. Så passer tidsforskellen vist rundt regnet.

Ingen kommentarer: