lørdag, januar 06, 2018

År 2018

Inden der er gået 1 år siden sidste indlæg så vil jeg lige skrive lidt. Tænker tit at jeg skal lave et indlæg ( jeg elsker at læse de andres blogindlæg), mens får jeg ikke lige gjort det.
Jeg lover ikke at skrive hele tiden, men vil prøve at skrive lidt mere end i 2017!
Og det burde være nemt!

2017 var et år hvor meget godt skete!
Det absolut bedste var at jeg tog mig sammen og tabte mig vha en diætist. Det blev til et vægttab på 22 kg og miner jeg så igang med at holde det, og det går foreløbig fint. Jeg vil fortsætte med kontrol hos diætisten indtil jeg føler mig sikker på benene.
Her er et billede fra før og efter. Ingen af dem er særlig gode, men jeg kan fortælle at jeg er gået fra str 46 til 38 i bukser! Så nu strikker jeg også bluse i str S/M, hvilket er helt vildt underligt!

Forsættes i næste indlæg



1 kommentar:

christunte sagde ...

Det er jo HELT vildt! Godt gået og stort tillykke!