tirsdag, januar 05, 2010

pc-bøvl

Min laptop besluttede sig i går aftes at brække sig godt og grundigt. Nu er den blevet tappet for så mange oplýsninger som muligt og skal til doktoren. Han mener at kunne redde den, men harddisken er væk. Så jeg må blogge via andre muligheder, så der kommer nok ikke så meget den næste uge eller deromkring.

Hold op hvor man bare er på den, når man er vant til at man lige kan det ene og andet.
Så jeg har nu brugt halvdelen af min fridag på at finde filer der kan reddes. ØVØVØV.

Og nu vil jeg så gå at bage boller, inden Julie kommer fra skole. Jeg har købt en Kitchen Aid køkkenmaskine, og der er æltet dej.

Her er stortset ingen sne, max 1 cm. så jeg kan nemt komme til strikke-cafe i aften og jeg glæder mig, vi har ikke set hinanden siden før jul, og det plejer vi ellers.

1 kommentar:

Anne sagde ...

Øv, hvor er det bare træls, når mekanikken svigter.
God fornøjelse til strikkecafe :-)