søndag, september 05, 2010

sundt for sjælen

Jeg har været på en rigtig skøn weekend med strik, hygge og solskin. det er mums for sådan en som mig.

Mange tak skønne qvinder!!!IMG_0514

IMG_0515 IMG_0516

IMG_0534der blev indkøbt lækkert garn fra geilsk, nemlig bomuld/uld 3-trådet i smukke farver nogel nye andre ikke. ialt 30 ngl.    IMG_0527IMG_0559 IMG_0560 denimblå

Forinden havde jeg bestilt lille slyngel, som blev påbegyndt og nu er i fuld gang. det gjorde at jeg ikke har strikket på ret meget andet. pyt skidt!IMG_0555 IMG_0556 Farven er bedst her.

6 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Du kan jo sagtens.. Der er ikke noget bedre end når der bliver åbnet et bagagerum til ene gode sager.
Energikontoen må være i plus efter sådan en weekend i gode veninders selskab ? :-)

ida, Silkeborg sagde ...

Tusind tak for en super dejlig og hyggelig weekend

ThinkingSpace sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud! - og sikke lækre farver på det Geilske. :-)

Fríða sagde ...

suk, sådan en weekend kunne jeg også godt bruge, det er den absolut bedste medicin mod træt sind. og den slyngel opskrift kunne jeg altså godt tænke mig at sætte fingre i, jeg må vel til at nærkigge billeder og se hvis ikke jeg kan finde ud af idéen.
kh.fra Island
Frida

Maiken sagde ...

Ih altså, kan godt se, hvad jeg gik glip af.....

Hygge-Strik sagde ...

Nææ hvor I altså bare råhygger, det er lige til at blive dårlig af. Bare alle de lækre nøgler garn fra Bente....uha det er sørme skidt :-)