onsdag, februar 02, 2011

en ekstra super fridag

denne dag er en ekstraordinær fridag og derfor besluttede jeg tidligt at jeg ville drage til Sommerfuglen for endelig at bruge det  gavekort jeg fik i fødsesldagsgave for knap 2 år siden. Jeg kom derind for tidligt og der mødte jeg Diana som var på vej på seminar. Jeg fik kigget og endte med at købe alpaca 1 i 2 farver og 1 nøgle Nora sock silk.IMG_1000

Da jeg kom hjem havde posten været forbi og der var programmet til Fanø. Jubiiii, så om lidt vil jeg brygge en kop cafe latte og læse det. mums!!!!!

IMG_1001

Så kan dagen næsten ikke blive bedre, og dog jeg hører lydbogen: Jo Nesbø: Frelseren. Den er godt nok god!!!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, det var jo en billig omgang, når jeg var der før åbningstid. Men heldigvis var det et super seminar, med masser af mulighed for at strikke under lytning ;)

Glæder mig til at se hvad du får ud af garnet :)

Karen sagde ...

Hvor dejligt at få lov at shoppe igennem..på et gavekort :)
Hvad skal garnet bruges til?
Må man spørge hvad programmet har af indhold siden det koster noget? Er vildt nysgerrig, idet jeg ikke har været til Fanø kursus før og ej heller set et program før dertil. Er det bare et must have hvis man overvejer at købe selve opholdet også?