lørdag, oktober 29, 2011

kursus-sommerfugle!

På tirsdag rejser min tandplejer og jeg til Dubai i 6 dage på kursus som opfølgning på det udstyr jeg har indkøbt til klinikken med digital aftryk og 3D porcelænsfræsning. Der bliver også tid til at opleve stedet, vi skal spise på nogle super spændende steder (feks på 27 etage i burj al arab) og blandt også på ørken-safari med det hele. Uhhh jeg glæder mig!

dxbdui1001_1_8Dubai%20-%20Burj%20Al%20Arab%20Hotelp3689713836_2_MoevenpickHotelBurDubai_fsa-g

og der skal også være tid til lige at nyde denne lækre pool på taget af hotellet.

9 kommentarer:

Ann sagde ...

Godt, det ikke er mig, siger jeg bare!
Det ser da vildt kedeligt ud!
(Misundelse er en træls ting)
:-)
Rigtig god tur. Det bliver spændende at høre om og se billeder fra, når du kommer hjem.

Ulla Røjkjær sagde ...

Whau hvor spændende...
Rigtig god tur...

Kirsten sagde ...

Ej hvor lyder det fantastisk, lige en måde jeg ville ønske at opleve Dubai på. Rigtig rigtig god tur, jeg håber det bliver oplevelsesrigt ;O))

Strikkefuglen sagde ...

Nøøøj hvor lyder det spændende :-)
Rigtig god tur.
Majbritt

Lona sagde ...

hold da op hvor ser det lækkert ud!! Jeg håber ikke at det bliver kursus hele tiden (;o) rigtig god tur!

Anne sagde ...

Nej, sikke et spændende og eksotisk sted at skulle på kursus. Dejligt. God tur.

Lis sagde ...

Rigtig god tur, og hvis du nu får lidt plads til overs i din kuffert kan jeg godt putte mig ind der.

Smukke billeder, jeg bliver jo helt " jeg vil også på ferie" glæder mig til at hører om det når du kommer hjem igen.

Kh. Lis

Lydert sagde ...

Tag mig med :)

Lotte sagde ...

Hold da kæft mand....:)
Nok er jeg hunderæd for tandlæge besøg, men jeg vil da gerne med på kursus:)