søndag, maj 27, 2012

pinse-strik

det er jo det mest fantastisk pinsevejr, vi længe har haft ( eller som jeg ihvertfald husker). den eneste regnbyge faldt dog mens jeg var ude og spille golf, uden regntøj af nogen art. Så med den mængde vand blev spillet afbrudt og min mor og jeg fandt hurtigt hjemad istedet. man har vel lov til at være kylling engang i mellem.

min tværstrikket poncho er færdig, og den skal nok blive brugt.men jeg nægter at iføre mig den i denne dejlige sommervarme, så det bliver med indhold på et andet tidspunkt. forbrug: 95 g tynd mohair og 250 g blackhille lammeuld. halskraven laver jeg nok først til efteråret.IMG_2699

Iaften skal der grilles på terrassen sammen med mine forældre. Det glæder vi os alle til, det er bare så hyggeligt at sidde i aftensolen og nyde den lune aften, med masser af fuglefløjt.

8 kommentarer:

Lisbeths Verden sagde ...

Den ble veldig fin :)

Unknown sagde ...

Utrolig flott. Denne blir noe å utstyre seg med når høsten kommer. Feiende flott. Klem ;-)

Strikkeglæde sagde ...

Flot poncho, som jeg ser som velegnet til en kølig sommeraften

Ulla Røjkjær sagde ...

Lækker, lækker. Skøn farve og garnblanding.

Merete Sinding sagde ...

Den er utrolig flot. Jeg håber at kunne finde opskriften, for det er helt klart mit næste projekt
Merete

EnHeberg sagde ...

Total lækker. Min bedste ven er også i gang med den, og jeg har opskriften i min bunke :)

Uldbegavet sagde ...

Den er superflot, pragtfuld opskrift. Den bliver jeg nok også nødt til at lave på et tidspunkt.

amstrik sagde ...

hej
den er super flot. og en kanon fed farve du har strikket den i, hvad hedder den?.
den opskrift ligger i min bunke af opskrifter ejg må strikke og din flotte trøje gør bare at den rygger et hak længer op.. rigtig flot...