tirsdag, maj 14, 2013

noget at glæde sig til

Der er et super kursus i Scottsdale, Phoenix, Arizona i slutningen af oktober og nu har jeg meldt mig. Jeg har booket 2 x 2 dages kursus, nu jeg rejser så langt for kursus. det bliver vildt anstrengende, spændende og intenst. Men jeg glæder mig!!!!!!! Fly, hotel og kursus er booket, der bliver 2 halve dage til fritidsoplevelser, og jeg tror jeg kommer til at benytte hotellets pools mere end 1 gang. vejret skulle være mellem 20-30 grader, så det er jo ret passende.

description-a8464957f094c4e08527707eae051b17imagesCA5XV5DB

Mange undrer sig måske over hvorfor jeg ikke tager 1 uges ferie og oplever noget af USA samtidig, men det er faktisk ret kedeligt når familien ikke er med. og de giver ikke tage med når jeg er på kursus 4 hele dage. så arbejde for sig og fornøjelse for sig. Så er det også meget nemmere med skattevæsenet.

det eneste minus er den lange flyvetur alene, men that´s life!

4 kommentarer:

Tineke sagde ...

Jeg har jo sagt det før, jeg kommer gerne og bærer din kuffert, heeeele vejen :)

dqpage sagde ...

Du må have strikketøjet eller en god tur med.
Det ser ud som om der er perfekte rammer til jeres kursus
Rigtig god fornøjelse :o)

Uldbegavet sagde ...

Hvis du må have strikketøjet med i flyveren, er det jo et oplagt tidsfordriv. Rokken bliver nok lidt bøvlet at have med i håndbagagen.
Tænk at der virkelig er 30 grader i slutningen af oktober. Det lyder pragtfuldt.

Hanne sagde ...

Det er et dejlig sted du skal hen :)