mandag, december 23, 2013

tomt på pindene

Mens jeg sidder her og skriver dette indlæg, ligger min jule-tempelblomst i vaskemaskinen og skvulper. Så nu er pindene tomme igen og hvad skal jeg så? måske jeg finder et projekt i morgen, men nok først d 25. hvor der er ro igen til at strikke og slappe af med familien.

i morgen holdes der jul her i huset og jeg er godt med, i hvert fald med maden, faktisk på forkant. og det til trods af at alt er hjemmelavet helt fra bunden.

Træet er pyntet, på en for os utraditionel måde: kun flettede hjerter og lys. Vi har i flere år flettet hjerter Julie og jeg. en gang i november kom vi til at tale om at der ikke var plads til flere på de 2 ophæng vi plejer at bruge, og så kom ideen med et træ kun med hjerter - og det er det så blevet.

Anderledes og smukt!
 
Glædelig jul til alle!!!!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor flot klaret at du blev færdig med den. Glæder mig til at se den. Din jule tempelblomst.
Træet er blevet fint. Du må også have en glædelig jul.

Helle Nørr sagde ...

også glædelig jul til dig :-)

Tineke sagde ...

Hold da op, træet er smukt! God idé, kun at bruge jeres smukke hjerter.