søndag, marts 02, 2014

Afrodite

en mislykkede hals-cowl/rør i et smukt mønster. hvorfor mislykket, jo efter opskriften ville den ende med at være 75 cm bred, min er 95 cm, hvilket gør det er for lang til en omang og for kort til 2 omgange. overvejer hvad jeg skal gøre. piller ikke op, da jeg har brugt udfattelig lang tid på at strikke den. min foreløbige løsning er nok at åbne syning og så istrikke en retstrikket stykke på 10 cm for så passer længden til 2 omgange. lige de næste dage får den lov at ligge i skammekrogen.

IMG_4069

kit fra kastaniestrik købt i sommerfuglen, farven er brun og ikke grå som på fotos.

IMG_4071

3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hvor ærgeligt, den er ellers virkelig smuk. Jeg håber du finder en god løsning.

dqpage sagde ...

Det kan sikkert nok komme til at fungere med at isætte et stykke.

Maiken sagde ...

Øv, men du må lige få det fikset, så det kommer i brug.... Det vil være ærgerligt med for lang tid i skammekrogen, når nu du ellers er kommet i mål - for lækkert er det :-)