lørdag, juli 26, 2014

En sej start

For længe siden købte jeg endnu et kit fra Geilsk, nemlig blomsterskrud, et smukt sjal. Flere gang har jeg haft taget det frem men hver gang lagt det på hylden da det strikkes nedefra og de først 2 pinde er super seje at komme igennem, men nu kom det med i strikkekurven til sommerhuset og det eneste andet projekt kom afsted uden opskrift, så enten nul strik eller et grundigt tag dig sammen! Jeg tog mig sammen og er nu kommet videre til pind 10!
Farven er mørk blågrøn, men i aften mørke ser det mærkeligt ud.

1 kommentar:

fru westerskov sagde ...

Det kan ind i mellem være en god ide at tage det strikketøj med på tur, som man er kørt godt træt i. Det gør jeg tit når jeg skal til strik, for så er der en chance for at det alligevel bliver færdigt på et tidspunkt.
Glæder mig til at følge det. Det er et fantastisk flot sjal.