torsdag, september 18, 2014

tæt på et døgn tilbage

uhhhh hvor jeg glæder mig til i morgen. Så er der endelig afgang til Fanø og til en af årets bedste weekender. Bare tanken om 4 dage sammen med en masse skønne kvinder og garn er dejlig og når den smukke ø Fanø så er rammen og vejret også nok bliver fint så er det super super dejligt.

Jeg har de sidste dage strikket så meget som muligt på min bluse, troede jeg måske alligevel kunne nå at komme i mål, men nej, jeg mangler ½ ærme og en masse montering, så nu har jeg opgivet og vil i stedet indsætte jagten på hvad der så skal med i strikkekurven. ! ting ved jeg og det er mit hækletøj, tæppet til sommerhuset, det har ligget stille i noget tid og mon ikke det kan få et par rækker i løbet af weekenden. Jeg ved jo godt at det ikke er meget man når at strikke på sådan en weekend, men alligevel har man altid for meget med. Så er det bare!

Hvis du er på Fanø og ser mig , så hils endelig, jeg elsker at møde dem der læser med!

3 kommentarer:

Benedicte sagde ...

Rigtig, rigtig god fornøjelse til jer alle. Jeg glæder mig til et fyldigt referat. Vejret ser ud til at blive godt, som det er traditionen :)
Jeg vil i stedet bruge lørdagen på Islansk strikkefestival på Nordatlantens Brygge; den er i lidt mindre skala, men sikkert spændende.

Ellen sagde ...

Kan sige dig vejret er dejligt. Bor i Rindby på Norges fjelde. Prik endelig hvis vi mødes.God tur herover.

Ulla Røjkjær sagde ...

God tur:)