fredag, januar 01, 2016

Nytårs Update

Først og fremmest rigtig godt nytår og glædelig bag jul, hvis der er flere læsere tilbage!

Jeg har ikke glemt bloggen men jeg ved ligesom ikke hvad jeg skal skrive, så jeg ikke når ret meget kreativt, men sådan er det bare.

Normalt laver jeg jo en helt liste over hvad der strikket og hvor mange meter garn der er brugt, men da jeg prøvede at tælle op, så blev jeg virkelig skuffet over hvor lidt jeg har lavet.

Så en liste men ingen meter opgørelse.

1 frakke
1 tæppe
10 sweatere
5 par vanter
2 huer
3 par sokker
2 sjaler

Så 2015 blev lidt men godt

3 kommentarer:

Lydert sagde ...

Jeg synes da, det ser ud til, du har fået lavet en hel del
Godt Nytår

Dorthe sagde ...

jeg blev alligelev nysgerrig og regnede sammen, jeg har kun strikket 22,5 km og ikke omkring 38-40 km som normalt

Unknown sagde ...

Det er da ikke så meget som du plejer, men så har du jo også fået Baldur i huset! Og så er det vel 2015 og ikke 2014 :)