lørdag, december 31, 2016

Årets strikkeopgørelse

Jeg holder jo gerne en status når året slutter, så det vil jeg også gøre i år. Trods bloggen ellers har været næsten død, så ka jeg mærke der måske begynder at være lyst igen til at skrive her. Så det kan jo passende være et nytårsforesæt.

Jeg har ikke strikket så meget synes, men der er alligevel blevet brugt 36.934 meter til færdige projekter. Derudover har jeg 3 projekter på pindene, en flottenhejmer til manden, den har logget død længe, en ponchobluse til. Og selv, som er det aktive strikketøj i øjeblikket samt Geilsk mysteriestrikkesjal , som også holder pause, da jeg ikke helt ved om jeg vil strikke det færdigt.

Årets færdige ting:
3 par ragsokker
13 sweater/trøjer
2 sjaler
1 hue

Så lidt er det jo alligevel blevet til.

Rigtig godt nytår til alle der fortsat ser med her.


Ingen kommentarer: