lørdag, februar 04, 2017

En dejlig fredag

Dagen i går var ekstra god! Jeg hentede en af de dejlige damer fra strikkeklubben og så var vi på messen i Rødovre. Masser af plads til at gå og kigge og blive fristet. Glade mennesker der alle elsker at være kreative. Jeg købte lidt forskelligt og synes jeg fik gode ting med hjem!
 Senere da det blev aften var jeg på besøg hos de Geilske kvinder sammen med Maiken, vi spiste, snakkede, drak lidt rødvin og grinede så der flere gange måtte tørres øjne for tårer. Tusinde tak for at I orkede at have besøg efter en lang dag på messe. 
Og så skal jeg bare vente ca 2 uger så udkommer Bente Geilsk strikkebog og jeg glæder mig!
Den bliver helt sikkert et hit!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

dqpage sagde ...

Den bog glæder jeg mig også til :)

christunte sagde ...

Hvad! En jubilæumsbog? DEN skal vist i samlingen!