lørdag, september 05, 2009

første strikkeforsøg

Idag så Julie en kanin på Ravelry som hun synes jeg skulle strikke, mit svar du må selv lære at strikke. Ja svarede hun og så fandt vi pinde og garn frem. Første projekt bliver et lille retstrikket halstørklæde til en bamse. Her lærer hun teknikken. Det er lidt svært at lære hende det, da hun er venstrehåndet, men jeg lærer hende det til højre hånd. Nu er hun gået op på værelse med strikketøjet og så må vi se hvad der kommer ud af detIMG_4924_edited

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor hyggeligt. Jeg er også venstrehåndet, men min Mormor er højrehåndet, så jeg strikker også som højrehåndede, da det var hende, der lærte mig at strikke !

Super skønt billede !

Mvh Diana

Pia sagde ...

Hej Dorthe.
Så sejt gået af Julie. Bare kaste sig over det. Hun skal nok få det lært selvom hun er venstrehåndet. Jeg er selv ventrehåndet og selvlært.. Mon vi med tiden vil se lidt af hendes strik?? :-)

Anonym sagde ...

Sikke et skønt billede! Held og lykke til Julie, sejt at hun har lyst og gider ;)
Kh Karen

Anonym sagde ...

Sikke et skønt billede! Held og lykke til Julie, sejt at hun har lyst og gider ;)
Kh Karen

Nette sagde ...

Åh, det er stort! Håber, det vare ved. :-)