lørdag, september 05, 2009

jamen dog

Igår eftermiddags kunne jeg ikke finde ud af hvad jeg ville strikke. Garnskabet blev endevendt, opskrifter blev bladret igennem , der blev søgt på pc'eren og chattet med Laila. Ikke at jeg ikke har garn eller projekter, men der var ikke lige noget der trak. Jeg var jo i foråret startet på Miss Beezy,men jeg kunne mærke noget var galt. Nå, men Laila overtalte mig til at finde hende frem og give hende en chance mens jeg så fandt ud af hvad jeg vil strikke. Som sagt så gjort. Og jeg fandt ud af hvad der drillede. Jeg synes ikke om det jeg havde strikket. Det var for løst. Min fejl for jeg strikkede på ½ nummer større end opskriften. Så efter yderligere en stribe, pillede jeg op, ned til borten, ca 30 cm. Det var en dejlig fornemmelse da det var gjort. Nu er jeg så startet på de første striber og det ser bedre ud. Nu får den en chance, det er ihvertfald tv-strik om noget. 4 pinde glat i skiftevis farve a og b.

3 kommentarer:

Fie sagde ...

Jeg har længe gået og beundret Miss Beezy, det virker bare så uoverskueligt.

fru westerskov sagde ...

Det er en god model, har selv lige strikket den, så kom du bare videre med den.

Laila: sagde ...

Godt at min hjælp nyttede noget! ;o)