torsdag, juni 10, 2010

nu skal det være!

når dårlig samvittighed og stændighed slår sig sammen, så er det bare dejligt. Jeg har pillet folklore jakken op af strikkekurven og kommet godt videre med belægningen, som er den eneste del jeg mangler. så nu er det vist muligt at få en færdig i løbet af ugen. Jeg er motiveret, og så er det bare om at holde ud. Belægningen er fortsat smadder kedelig at strikke, men på 2 aftener har jeg klaret ca 25 cm og mangler kun 15 cm mere. Så kommer der en del montering men den glæder jeg mig til, det er jo ikke muligt at prøve jakken undervejs, så det er ret spændende om størrelse bliver rigtig.IMG_0255

5 kommentarer:

Charlotte kaae sagde ...

Passer det ikke lige til en god film... eller en god lydbog? Det er du hurtigt færdig med :)

Tineke sagde ...

Bravo, Dorthe, hep hep!

Frujensensunikum sagde ...

Kan godt følge dig godt....flot at du tager fat igen.
Glæder mig til at se det færdige resultat.

Kludemutter sagde ...

Vi glæder os til at se jer sammen ;)

Yt

Fru Larsen sagde ...

Ja det er med at bide tænderne sammen til det kedelige arbejde. Det er altid noget at du ser frem til monteringsarbejdet, det syntes jeg bestemt ikke er spor morsomt... Spændende at se jakken færdig:))