torsdag, november 18, 2010

jamen hvad sker der?

vel egentlig ikke så meget og så alligevel. Hverdagen går med raske skridt og dagene flyver afsted. Jeg fi kklaret pakkekalender gaven, så nu er den klar til at blive sendt afsted til ??????. Jeg skal nok fremvise efter pakken er modtaget og åbnet. Men det blev lækkert og jeg er nok nød til at lave et tilsvarende til mig selv også.

Jeg strikker nu igen på Moonstruck, men synes ikke jeg kommer så langt. jeg mangler 1 ærme og kraven. Plus en masse montering. Det er godtnok længe sidne jeg har strikket en bluse/trøje hvor den strikkes i enkelte dele og så skal sys sammen som i “gamle dage”. Men den bliver ihvertfald lækker blød og meget varm tror jeg.

1 kommentar:

K. Gammelby sagde ...

Ih, hvor har du ret - man blinker med øjnene, så er det allerede næste dag.
Den kalendergave lyder spændende - glæder mig til at du kan offentliggøre den ;o)
Kh Karen