søndag, november 14, 2010

uha jeg fik travlt.

jeg nåede jo at tilmelde mig den kreative pakkekalender forleden og så i går kom mailen med besked om hvem jeg skal lave en gave til og vigtigst hvornår den skal være hos modtageren. Gisp 30.november!!!! Og jeg var slet ikke gået i gang med noget. Nå, lidt læsning på vedkommendes hjemmeside og en lille chat med Laila ( hun er så god at tænke sammen med), så kom der gang i produktionen.

Nu håber jeg så bare at jeg har valgt noget der falder i smag med personen. Det ved man jo aldrig.

12540538-b328cda925ef47aae62e18f19dc9a23c

Jeg får selv en gave til d. 15. december og ved ikke fra hvem førend den dag. Det er lidt spændende!!

Ideen ved den kreative pakkekalender er ihvertfald sjov. Så stort tak til Unikarina.dk for at starte den.

Ingen kommentarer: