onsdag, marts 23, 2011

tiden flyver

og der er meget jeg ikke får gjort, men hvad pokker, det er forår og livet er skønt.

Om tirsdagen i strikkecafeen har jeg fået strikket videre på min lyseblå poncho, så den er da vokset noget. I aften vil jeg sætte en lang wire på pinden og prøve den, så jeg ved hvor lang den skal være. Jeg tænker den skal gå til lige forbi albuen eller sådan cirka.IMG_1158

Og så glæder jeg mig til søndag, hvor bilen kører til Messe i Middelfart. Åhhhh, det bliver så godt med følgeskab af glade strikkedamer.

2 kommentarer:

K. Gammelby sagde ...

Den ser spændende ud - glæder mig til at se det færdige resultat ;o)
Kh Karen

Kirsten sagde ...

Skøn poncho ! Lavede den til min datter og hun elsker den :-) Vil også lave en til mig selv, men har lige et par andre projekter i kø først.