tirsdag, august 09, 2011

Jamen!

tiden flyver, ferien er færdig, arbejdet begyndt igen og så ser jeg lige at det er 1 uge siden jeg sidst har skrevet her - jamen dog!

der sker ikke så meget spændende, lidt af hvert og hvad angår det kreative så står det også lidt stille.


Jeg har hæklet 11 firkanter til et tæppe nr 2 fra Drops og så er jeg også blevet færdig med ærme nr 1 til lille livstykke. igår aftes skulle jeg så lige strikke det sammen med bullen, men det drillede og jeg fik det ikke til at passe, så det kigger jeg på i eftermiddag når hovedet er mere klart.

I aften skal jeg afsted til strikkecafe og jeg glæder mig - det er 4 tirsdage siden sidst og det bliver dejligt at hilse på dem allesammen - bortset fra dem der stadig holder ferie - de heldige asner!

2 kommentarer:

Lis sagde ...

Du har da nået noget siden sidst synes jeg, samt du har holdt ferie :) så ja, du er en flittig pige.
Dine hæklede firkanter ser godt ud. Alle hækler efterhånden på et tæppe, så må vist også hellere se på om det var noget. Gode farver du har valgt.

HÅber du får succes med at få ærmet til at passe med resten i eftermiddag.
Kh. Lis

Susanne sagde ...

Det skal nok blive godt det tæppe.
Livstykketrøjen er en rigtig god model, både til børn og voksne