søndag, februar 12, 2012

velhjemme igen

Vi har i den forgange uge været i Oberndorf,Østrig og stå på ski.IMG_2386 Det var fantastisk, sneen var for god, mængden af mennesker meget tilpas, kanon skiløb – men KOLDT!!!!!! minus 16 om dagen var normalt. IMG_2393

Hotellet som vi også boede på sidste år, var lige så godt for forventet.

Julie deltog 3 dage på skiskole og sluttede af med et sølvmedalje på hendes hold. Så hun var stolt. Og det var Dan og jeg også! IMG_2401

Køreturen begge veje gik uden problemer og slet ikke den mængde trafik som sidste år, vi kunne godt mærke forskel mellem uge 6 og uge 7. IMG_2378IMG_2351

I går var det  min fødselsdag, som jeg så fejrede ved at køre hjemover, Solskin hele vejen, ellers ikke den mest spændende måde at holde fødselsdag. Og der lå ikke nogen pakker fra mine strikkeveninder da jeg kom hjem!

Mit strikketøj er blevet motioneret lidt hver dag, men det er næsten ikke synligt.

IMG_2349

3 kommentarer:

Stine sagde ...

Velkommen hjem - skønne billeder. Det ser rigtig dejligt ud.

Tillykke med fødselsdagen - jeg håber du bliver fejret på behørig vis, når I nu er kommet hjem.

MonicaKrista sagde ...

Ser ud til at have været en dejlig tur,med også lidt tid til strik og så er alt jo godt

Linda sagde ...

Skønne røde kinder :-)