torsdag, december 13, 2012

fremgang

min Ella er efterhånden blevet poncho-agtigt, jeg er vel ca 8 cm fra nederste kant, men jeg undrer mig over at min glatstrikket ryg er markant længere end forstykkets mønster. Nej det undrer mig egentlig ikke, hvis jeg kigger på det strikkede, men de 2 andre jeg ser der har eller er igang med at strikke den, nævner intet og  heller ikkke i opskriften ser det sådanne ud. Mhhh! nå, men pyt , måske jeg bare skal ordne det når det skylles op. Blød, varm og lækker det bliver den ihvertfald.IMG_3284IMG_3285

2 udgaver af farven, den er mere brun end grå, men ikke så brun som det nederste billede.

4 kommentarer:

Lydert sagde ...

Den ser altså rigtig dejlig ud, håber du får løst 'mysteriet' om de ulige længder på for og bag

Susanne sagde ...

Den ser da rigtig lækker ud :o) Du kan vel ikke få samme længde, når forstykket er så mønstret? det kan være at det er indbygget numsevarmer?
Knus
fra susanne

Strikkefuglen sagde ...

Lækker ser den nu ud :-) tænker også at det kunne være noget med mønsteret der gør forskellen.
Majbritt

Uldbegavet sagde ...

Den ser hammergodt ud.
Jeg tror måske mønsteret trækker forstykket sammen og skal trækkes lidt i facon efter vask.