søndag, januar 13, 2013

ups - det er en ommer

i løbet af denne fantastiske tøseweekend har Tineke og jeg fået strikket en del, mere end man kan håbe op og i går i løbet af dagen lavede vi sjov med at det ender med at man kommer hjem og opdager man har strikket helt forkert og kan pille det hele op.
Jeg nåede ikke engang i seng i går aftes før jeg måtte pille op. Dog ikke det  hele.

IMG_3360

Men jeg har strikket et ene ærme omvendt. altså sidder indtagninger på oversiden at ærmet. kunne med det samme da jeg lige skulle prøve den. det føltes som om ærmet snoede sig. Hold da op hvor det gav et godt grin. Straks blev ærmet pille op og på den igen. Da jeg gik i seng var jeg igen nået til ribben, så mon ikke lidt formiddagsstrik vil klare det og så kan jeg hæfte og vaske når vi kommer hjem i aften.

Der skal nok komme lidt billeder fra weekenden i et andet indlæg.

Kort up-date: der blev slet ikke noget strik denne formiddag men en skøn tur langs vandet i sol og frost. Hjemme igen og med håndbold i tv så er den nu færdig og igang med at tørre.! Forbrug: 460g garn.

5 kommentarer:

Lene Zaar sagde ...

Godformiddag,
Kunne du så ikke bare lade det være det andet ærme og så strikke det ene bagefter.
Tror, der er flere, der glæder sig til et fotoindlæg ;-)
God søndag.
Zaarstrik

K. Gammelby sagde ...

Åh.... ærgerligt, men heldigvis var det kun et ærme, glæder mig til at se det færdige projekt :-D
Kh Karen

dqpage sagde ...

Sjovt med det ærme :o)
glæder mig til at se fotos.

Uldbegavet sagde ...

Sådan kan det gå, når man har koncentrationen andre steder, men mon ikke weekenden var den omstrikning værd.

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg er så spændt på at se den færdig og måske ovenikøbet på?
Har luret på den efter jeg i først omgang forkastede den.. Den er altså sjov.. Men hvordan sidder den?