fredag, marts 22, 2013

Påskeferie!!!!!!!!!!

hold da op hvor en sej uge jeg nu har tilbagelagt – for nu er der dømt påskeferie helt til d. 2.4, hvilket faktisk er en dag kortere end oprindelig planlagt.

Og denne påske bliver helt speciel – mine forældre kan nemlig fejre guldbryllup (tænk lige 50 års ægteskab)  påskelørdag og derfor er min bror og jeg samt vores familier inviteret til Lissabon i 1 uge. og vejret lover 15-18 grader og skiftende sol-regn. Det er da forår som i rigtig forår!!!!IMG_2148

Det er 1. gang vi skal rejse sammen alle 3 familier, hvilket godt kan give lidt kilden i maven, og vi glæder os alle!

Lissabon har stortset ingen af os besøgt før, hvilket faktisk har været svært at finde et sted, hvor det ville være nyt for alle. Så vi kan alle lege turister! Jeg har læst lidt her og der og selvfølgelig fundet et par adresser på garnforretninger jeg gerne vil runde. Har du lige et godt råd angående Lissabon, så smid gerne en kommentar!

Huset herhjemme er udlånt til andre, som så holder deres ferie hos os. genial løsning!

Så denne weekend skal lige bruges til en masse praktiske opgaver inden Kastrup Lufthavn kalder mandag morgen

3 kommentarer:

Ulla Røjkjær sagde ...

Stor tillykke med dine forældre og rigtig god tur til Portugal.. Selv om jeg opholder mig rigtig meget dernede har jeg kun været i Lisabon een eneste gang og det var for at handle i IKEA. Mon du har lyst til at høre om det;))) næppe;))))
Jeg drømmer om at komme op til Lissabon og sidste år havde vi faktisk planlagt det, men så var det Ole blev nedlagt af sygdom..
Jeg glæder mig allerede til at du blogger om turen...

dqpage sagde ...

I må have en rigtig dejlig ferie til Lissabon :o)
og hjertelig tillykke med dine forældres guldbryllup.

Jane sagde ...

Tillykke med dine forældres guldbryllup :-)
Jeg håber I får en rigtig dejlig tur til Lissabon