tirsdag, april 02, 2013

Lissabon

Denne påske ferie er brugt i Lissabon, hvor vi fejrede mine forældres guldbryllup. Vi kom til en by hvor der var forår, altså lunt, lidt sol og blæst og en del regn. Heldigvis var den dag hvor de havde bryllupsdag den absolut flotteste med heldagssol og 18 grader, dejligt.IMG_3613Dan nyder solen en formiddag

IMG_3628slottet i Sintre med mærkelige køkkenskorsteneIMG_3592 en af de mange sporvogne i Lissabon

IMG_3529

min bror og jeg på en spøjs restaurant. GrandElias

IMG_3569

denne bæver i deres imponerende oceanarium smeltede alles hjerter.

Tak for en dejlig tur til hele familien!

Jeg havde hjemmefra fundet en adresse på en strikke forretning, fandt den også i en privat lejlighed på 2. sal, men fandt intet jeg ikke kunne få herhjemme og til samme pris. Desværre fandt jeg også en anden forretning hvor der var lukket, her så ellers hyggeligt ud på den gammeldags måde og der var også knapper på hele bagvæggen.

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Skønne billeder, og hvor ser Dan godt ud!

Susanne sagde ...

Åhhh - det ser dejligt ud med forårstemning og afslappet velvære :o)
Knus herfra silkeborg
Susanne

Uldbegavet sagde ...

Skønt ser der ud, sikke en god ide at rejse ud og fejre dagen.
Ærgeligt med den garnforretning, jeg ville egentlig have troet at det var billigere at købe garn i Portugal, men sådan er det åbenbart ikke.