fredag, juli 26, 2013

Ferie-strik

Den føromtalte blå-lilla sommerbluse er nu færdig. Jeg måtte strikke næsten hele ryggen om, da min strikkefasthed ikke passende, selvom jeg havde lavet strikkeprøve. Så jeg har regnet antallet om og nu fået en stor og luftig bluse. Jeg forestiller mig hvide hørbukser og en hvid top under, det er ihvertfald meningen at jeg vil prøve det i morgen når vi skal til fødselsdag hos min far!

Modellen er fra en Kreativ strik- blad vistnok nr 1. 2013. Garnet jeg har brugt er muscardini fra Drops og Lino fra bc garn. Den er forholdsvis tung, ca 500g. ( har ikke vægt i sommerhuset).

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Dejlig sommerbluse, nyd jeres dage i jeres skønne sommerhus!

Gitte sagde ...

Hvor ser den dejlig ud, lige til en varm sommerdag :)

dqpage sagde ...

flot og let bluse - lige til det vejr vi har nu. :o)