torsdag, september 26, 2013

Fanø del 1 2013

 

Nu er jeg endelig ved at falde ind i hverdagen igen og derfor har jeg plads tilat skrive om en fantastisk tur til strikkefestivalen på Fanø.IMG_3833

Jeg har været afsted sammen med nogle fra min ugentlige strikkecafe, for dem var det første gang, og min 3.

Vi havde desværre sygdom hos Lisbeth, så vi kom kun afsted 5 stk, men hold da op hvor v bare har haft det super sjovt og rigtig godt.IMG_3845

Jeg havde lejet et sommerhus mellem sønderho og vandet, og det var perfekt, stort pænt rummeligt, hyggeligt med 2 gode terrasser, hvor vi mange gange sad ude og spiste froksot og eftermiddagsstrikkede. Vejret var virkelig med os den weekend. IMG_3841

Vi kravlede i den monsterhøje klitter den 1. aften vi ville lige ned til vandet – men snydt blev vi for, trods vi gik langt så blev vandet ved med at være langt væk. Klitterne ligger langt ind på øen i det område. Og dyrelivet var også i hopla, vi fik besøg tæt på huset af denne Bambi og har set rigtig mange små harer, hvilket jeg ikke husker fra de forrige gange.IMG_3840

Tusinde tak en million trillion gange til Kirsten, Tina, Inge og Bettina for denne super weekend!IMG_3836

På vejen hjem rundede vi lige de hvide mænd i Esbjerg, dem har jeg altid gerne ville se, men ikke tidligere kunne overtale mine medkørere om et lille smut.

IMG_3853

ps. der kommer indlægg om strik og garn senere.

Ingen kommentarer: