torsdag, september 26, 2013

Fanø del 2 2013

Jeg havde meldt mig til workshop hos Sidsel Sangild, emnet var boble og flæser i hækling. Den blev afholdt lørdag formiddag i Victorias palace. En rigtig hyggeligt lokale og med en super glad Sidsel, der kastede os ud i hækling med det samme, ikke så meget snak bare hygge og nye metoder. en super workshop!

IMG_1240IMG_1243IMG_1244IMG_1245IMG_1246IMG_1248

Jeg fik virkelig lært noget, også at kombinere hækle og strik – især bobler i strik bliver meget nemmere hvis de hækles!!!

3 kommentarer:

FrøkenTina sagde ...

Uh, det er altså nogle lækre workshops!

Denblyviol sagde ...

Lyder rigtigt hyggeligt. En dygtigt kvinde Sidsel Sangild.
Dejligt indlæg!

Varme klem, Irene!

Dorthe sagde ...

Lyder som en rigtig spændende workshop. Min energi var ikke til workshops, men måske en anden gang. Denne gang var jeg så forhippet på at se alle stande og forretninger - og der var temmelig mange ;-)
Vi kan ikke have boet langt fra hinanden... Da jeg hentede vores nøgle, så jeg også din kuvert med navn men selvfølgelig ikke adresse... Ses!