lørdag, november 02, 2013

Hvor blev oktober af?

Jeg ved godt jeg ikke har været flittig på bloggen i oktober, faktisk har jeg ikke strikket og spundet ret meget i oktober! Jamen hvad så?
En million andre ting! Meget af den halvdel af måneden gik med at lukke og tømme Dans urforretning! Det var utroligt krævende og hårdt - og en masse er kommet hjem hvorfor vores hus er fuldstændig kaotisk! Men mon ikke det i løbet af vinteren bliver til et hjem igen, vi vælger at tro på det!!!

Så havde vi besøg af ubudne gæster som gerne ville se alt hvad vi havde i skuffer og skabe samt hjælpe os af med en masse dejlige ting. Heldigvis har politiet fundet en del af kosterne, så vores laptops og iPad samt sølvtøj er kommet retur! Desværre er mine smykker samt ph-lamper væk, så der bruges også tid på lister og finden fotos frem som bevis på diverse effekter.

Så har jeg været i Arizona i 1 uge på et super godt og lærerigt kursus. Meget intenst så turist nåede jeg ikke bortset 2 halve dage nemlig ankomst og afrejse dagene! 

Derudover er der sikkert også sket andet men jeg kan ikke lige huske det! 


1 kommentar:

Benedicte sagde ...

Jamen sikken en rædsom måned. Hvor er det ærgerligt med de forsvundne sager, men trods alt utroligt at de lykkedes med at finde noget af det igen. Men sjovt er det ikke at fremmede har rodet jeres hus igennem. Håber der kommer lidt ro på, nu butikken er flyttet hjem.