torsdag, oktober 09, 2014

reklame for en bog

Marius_Strikkebok_forside_lowres

Marius strikkebogen

Af Vigdis Augusta Yran Dale og SandnesGarn
Udgivet: 20-10-2014
Pressekontakt:
Mette Wibeck
+45 4075 3476
mettewibeck@yahoo.dk

Jeg vil gerne reklamere for en bog som nu endelig udkommer på dansk. jeg har haft lånt bogen på norsk, og faktisk også frosøgt at købe den norske udgave, men det var så dyrt i porto fra andre nordiske lande at jeg opgav, men lige om lidt udkommer den på dansk og jeg kan kun varmt anbefale bogen. der er fine opskrifter og masser af små historier om Marius.

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Den glæder jeg mig til !
jeg har kigget på den norske i Bettekun - lækker, lækker bog ..

Annes indfald sagde ...

Har lånt den norske version på biblioteket...
Har lige læst om en ny bog i Norge med Selbu-mønstre... den ser også spændende ud...
Vi bliver vist nødt til at tage på ferie i Norge og supershoppe bøger og garn!!!!!

Angelikas quilts and knits sagde ...

Jeg er lige kommet hjem fra Norge, hvor den blev solgt for 100 norske kroner. Jeg skyndte mig ind i butikken og nåede at se den sidste forsvinde i en andens mulepose :-/
Dejligt at den er på vej i DK !

strikkeglade hilsner
Angelika