tirsdag, oktober 13, 2015

Jamen dog, så er der måske alligevel liv på Mars!

Undskyld til alle, som plejer at læse med og som ikke har hørt fra mig længe. Tiden er bare gået og lysten har ikke rigtig været der. Men i går aftes tænkte jeg lidt på bloggen og nu her til morgen kommer der så lidt nyt.

Det er svært at vide hvor jeg skal begynde så måske det bliver noget rodet noget, men mon ikke det går. Jeg er blevet skubbet til af nogle faste læsere tidligere, men det var ikke nok.

Jeg har lige læst mit sidste indlæg, som er fra midten af februar, og jo der er selvfølgelig sket en del siden og der er også blevet strikket noget, men slet ikke så meget som tidligere. Og det er der en meget god grund til.

Baldur hedder vores hvalp, han er født d 13.3 og i dag er han nu 7 mdr. Vi har fulgt ham lige fra livet i morens mave og besøgte ham 4-5 gange inden han flyttede hjem til os i starten af maj. Det er den første hund for os alle sammen og det er en stor glæde dagligt. Men også tidskrævende, så strikkepindene har ligget ret meget stille. Han har aldrig ødelagt noget garn eller pinde, trods det er fremme adskillige steder. Så det er jeg glad for. Et par sko hist og her er dog blevet gnavet i.
Baldur er en islandsk fårehund, og han bliver nok ikke meget større end nu måske lidt mere fylde og pels. I dag vejer han 11,2 kg. Fødselsvægt 297 g, så der er sket lidt. Jeg kunne fylde jer med fotos men det bliver meget ensformigt så et par stykker må I overleve.
6 uger

5 mdr

Je ghar ikke lige et helt nyt på min iPad så det må I have til gode

1 kommentar:

Lydert sagde ...

Velkommen tilbage :-)
Sikke da en charmetrold, I har fået i huset, han ser dejlig ud