onsdag, oktober 14, 2015

Spinde weekend i Ribe

For første gang deltog jeg i Spindeforeningens Spindeweekend og lidt nervøs da jeg stortset kun kendte 2 ud af 34 på forhånd. Men hold da op hvor man bare føler sig velkommen og blandt venner i den gruppe. Blev modtaget med kram og et vi har glædet os til du kom! 
Det blev holdt på DanhostelRibe og her er virkelig et sted der fortjener ekstra ros. Super lækkert mad, stemning, dejlige værelser og Extreme rent alle vegne. Vi blev hygget om hele tiden.
Tak il alle de dejlige kvinder der var med og som jeg håber at se igen næste år hvor det afholdes på Sjælland.
Levende silke larver og korbærblæde
 Besøg af byens vægter og en efterfølgende tur rundt i Ribe by Night
Nogen kan spinde i mørke og gående!
Noget af hvad jeg spandt.


2 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det ser hyggeligt ud, dog er larverne ret klamme, men silken vil vi gerne have.
Lækkert garn du har fundet.

FruBuch sagde ...

Det var SÅ hyggeligt og selvom vi to aldrig havde set hinanden før må jeg sige snakken gik meget godt på værelset 💕 Tak for hyggeligt samvær. 😄