fredag, marts 05, 2010

foredrag og strik

I går aftes var jeg på Måløv Bibliotek og hører et rejseforedrag. En dame jeg har mødt som i en alder over 70 rejste alene til Mellemamerika og rundt med rygsæk gennem 6 lande på 7 uger, ingen luksus rejse og kun med 4 ting hun ville opleve. Godt gået!

og da ingen af mine projekter lige var gode til at sidde i mørket og nørkle med, mens jeg lyttede, måtte jeg fluks slå op til et enkelt trekantet tørklæde i ret med striber. IMG_5855

Garnet er Noro Flower bed som jeg fik sidste år af Ida i fødseslsdaggave og så jeg tit har kigget på, det strikker jeg sammen med Lucca fino. Størrelsen og hvordan kanten bliver er endnu ikke vedtaget, det må vokse og lade mig inspirerer hen ad vejen. men det bliver ihvertfald lækkert og meget smukt i farverne.

1 kommentar:

Annegrethe sagde ...

Meget flotte farver og mønster. Dorthe, er det et købemønster eller er det tilgængeligt på nettet?
God weekend.
Annegrethe