mandag, maj 17, 2010

garn indkøb

Trods besøg i 3 butikker købte jeg kun hos Downtown Yarns. Det blev ikke Madeline Tosh, da det jeg ville have ikke var på hylden og noget der mindede om det fra MT var i forkert farve. Så jeg købte istedet Cascade 220 Heathers i en skøn forårsgrøn IMG_0164og Malabrigo Lace i meleret pink.IMG_0162

Min mor købte håndfarvet kraftig merino fra malabrigo til et tørklæde i blå-lilla-lime, men jeg har ikke fået taget et billede.

Lidt blade kom også med hjem.IMG_0216

2 kommentarer:

Gabi sagde ...

Welcome home! Glad you and your mother had a nice trip.
I love the yarn you bought, happy knitting it!

Lin sagde ...

Velkommen hjem. Dine billeder af butikken er til at flejne totalt over. Suk. Laekkert garn og laekre farver. Hvad skal du strikke????? En af modellerne fra bladene du havde med hjem????????