torsdag, maj 27, 2010

Når livet ikke giver mening

I morges læste jeg om den forfærdelige tragedie der er sket hos Marianne. Det er så umenneskeligt hvad der er sket. Hele dagen har jeg tænkt på det der er sket. Stakkels Marianne og hendes børn.

Marianne mødte jeg på Fanø for 1½ år siden, havde kigget efter hende i flere dage og pludselig midt i en workshop kom hun ind i lokalet, aldrig har jeg set så stort og varmt smil. Straks blev der krammet, for det er så fantastisk at møde blog-venner i virkeligheden.

Åhh jeg håber at du Marianne en dag får dit kæmpe smil tilbage!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

enig ...det er forfærdeligt...og enig..Marianne har et fantastisk smil. Jeg håber hun vil smile igen.a

Nørklekonen sagde ...

Det er lidt malplaceret, men der er en Award til dig på min blog.