torsdag, juli 29, 2010

den spæde start

Jeg har ikke strikket de sidste mange dage, og så i dag måtte jeg lige prøve at starte på et sjal som jeg har set via Ravelry. Hold da op hvor det har drillet, jeg har kun diagrammet på pc og ikke på papir og det kunne jeg ikke rigtig få til at fungere, men nu tror jeg nok jeg har knækket koden. Så mon ikke jeg kommer lidt videre de næste aftener.

Vi har været en tur i Skagen hos nogle venner og boet i en lille gammelt fiskerhus ( fra 1780) og som de har sat i stand indenfor og nu skal igang med at få ordnet udvendigt. Der var meget lavt til loftet og døråbningerne både ude og inde var små. Dejlig tur til en by med et menneskemylder af den anden verden.

Tirsdag var vi i Fårup sommerland og det lever helt op til deres 5- stjerner. Super god forlystelsespark. Kan varmt anbefales og det er ikke sidste gang vi tager derhen hvis vi er på de kanter.

Ingen kommentarer: