mandag, august 02, 2010

græsenke-ferie

Idag var så Dans sidste feriedag, så han pakkede sine tasker og katten for at drage hjem til huset og arbejde.
Julie og jeg snupper lige en uge mere. Dejligt og så alligevle, jeg er faktisk begyndt at blive lidt stresset indeni. Sover mere uroligt, hverdagens udfordringer dukker op i underbevidstheden osv. Øv det gider jeg ikke. var lige kommet langt indi ferie-mode.
Men jeg og Julie vil alligevel nyde denne uge, spille spil og golf, hygge med kusinerne. og så slutte ferie med en omgang juniorgolfcamp. Så trænger jeg sikkert også til en hverdag igen.
Dog savner jeg mine kolleger og heldigvis er der blevet sms's lidt indimellem.

Mit ben er i klar bedring, og i lørdags deltog jeg i min første golf turnering og gik 18 huller-mesterskabsbane ( mit handicap er ellers ikke godt nok til det). Det var sjovt, svært og jeg blev træt efter en 5-timers runde.
Mit hold vandt ........... røde forklæder!!!!! om det er en hentydning til at vi bør blive i køkkenet tror jeg dog ikke, vi var blandt de 13 bedste hold. Det var bestemt ikke min fortjeneste!!!!

Julie savner også skolen, så vi løser masser af opgavebøger, læser lette bøger, tæller og regner. Og nu er der indkøbt ny madkasse, drikkedunk og tøj til 1. skoledag. Så hun er bare klar. Skoleskemaet er også skrevet ind på et ekstra fint et og navnene på klassekammeraterne blev lige repeteret for at se om hun kunne huske dem. Ingen problemer!

Ingen kommentarer: