søndag, august 22, 2010

weekenden gik…..

Vi smuttede til sommerhuset i denne weekend, ejg havde 2 golf-aftaler og det var dejligt at få slået nogle bolde. Handicappet er uændret, men pyt jeg kan alligevel mærke fremgang.

På strikkefronten er jeg nået en god bid af den grønne trøje, færdig med bullen og skal i aften til at strikke de 2 bånd der skal være forkanter. Dette gør jeg før ærmerne.IMG_0453

Cascade- garnet er meget lækkert og jeg kan kun anbefale det. Det er ikke uden grund hele verden er vilde med dette garn. Jeg kan ihvertfald godt bruge mange bundter af det.

Jeg er “kommet” til at bestille rød supersoft til en folklore-cardigan, og det var kommer fra holstgarn da jeg vendte hjem. Smuk farve. Det bliver nok næste projekt. IMG_0459

1 kommentar:

Tris sagde ...

HOLD DA OP.... det går tjept med pindene. Tænk at du allerede er nået så langt med den grønne sag!
Og den ser ud til at blive super flot :-)