søndag, december 05, 2010

en hjemmegjort julegave

Julie har jo bedt om en hjemmelavet gave fra os hver. Dan er i fuld gang med hans, og jeg er nu færdig med min.

En Clover af Helga Isager, modificeret af mig. strikekt i 2 trådet uld/bomuld fra Geilsk og diverse rester til kant. ialt 172g. strikket i str 7 år som udgangspunkt og så lidt ændrigner hist og her. Jeg har ikke prøvet den på hende og er faktisk lidt spændt på størrelsen.

IMG_0831

Julie er hentet fra spejdertur og har haft en rigtig sjovt. er lidt hæs! Dejligt at have hende hjemme igen.

4 kommentarer:

Britt sagde ...

Den blev rigtig fin - og jeg kan se at du fik styr på mønstret i kanterne sidenhen ;-)
Jeg har kun nået et ærme indtil videre, selvom den egentlig er kvik at strikke.

lise sagde ...

Hvor er den sød."Hæs",jamen så er alt jo så normalt som det kan være :-)

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er den trøje sød...det er altid dejlig at få samling på familien.

christunte sagde ...

Virkelig fin trøje!
Hvor er det bare sødt, at hun har ønsket hjemmelavede julegaver.