onsdag, december 08, 2010

en længe ventet pakke.

jeg har gået og ventet på at GLS skulle levere en garnpakke til mig. Jeg havde bestilt på garnudsalg.dk og der var meget hurtig respons og overlevering til GLS.

Men de lever jo af at levere pakker så derfor har det taget dem siden 30.11 at få pakken fra Ålborg til mig. Egentlig skulle den være afleveret på min arbejdsadresse, men det var for stor en opgave for dem, så de endte med at kontakte min mand på hans arbejde og så sætte pakken på vores privatadresse. Effektivt!!!!!

Der var mums i pakken:

2 pakker blomsterIMG_0838

skovbær højlands lammeuld og dark khaki cashmere tweed.IMG_0837

tweed garnet er så lækkert blødt som en sky og farverne er meget smukke i virkeligheden, men jeg kan ikke gengive det på foto.

Du kan roligt købe garn hos K Weller, og garnet er værd at vente på.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det noget lækkert garn - super skønne farver. Hvad skal der trylles frem af det?

Lydert sagde ...

Hmm, det er jo rene PostDanmark tider, det er ikke godt.
Lækkert garn du har købt og skønne, skønne farver

Clemme/Trine sagde ...

Mums mums mums hvor ser det godt ud :)

Strikkefuglen sagde ...

Nogle pakker er bare værd at vente på, denne er da absolut en af slagsen. Spændende at se hvad der kommer ud af det ;-)

Tine sagde ...

Nøj, hvor ser det lækkert ud!