torsdag, september 06, 2012

2 på en gang

jeg har strikket begge ærmer samtidig, faktisk er det 1. gang jeg gør det, normalt tænker jeg på at gøre det, men har endnu ikke gjort det før. og det er ikke noget jeg gider i fremtiden. jeg synes jeg bruger forholdsvis meget tid på at ordne garnet og flytte 2. ærme rundt på pinden. Så i fremtiden vil jeg gøre som jeg plejer.IMG_3156De ser ikke ens ud, men det er de! Nu er bullen og ærmer strikket og i aften, når jeg rammer sofaen ved 9- tiden så skal jeg igang med at samle til bærestykket. Det glæder jeg mig til.

jeg er nok også blevet enig med mig selv om farver til mønstret, den blliver brun-gul-grønlig, farvet på grå, så den er nistret.

4 kommentarer:

dqpage sagde ...

spændende hvad det er for en trøje, du strikker på ?
kan godt forstå dine overvejelser vedr 2 på en gang. Der skal være rigtig gode argumenter før jeg kaster mig ud i det :o)
hilsen Mona

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg gider heller ikke strikke to ærmer ad gangen. Det tager al for lang tid.
Argumentet med at de bliver helt ens på den måde skyder jeg i sænk ved at bruge en følgetråd, så jeg kan se udtagningerne.

Unknown sagde ...

Og vi er ude i noget...gæt en trøje som disse ærmer passer til, haha.

Jeg har også opgivet to på en gang, synes ikke mit strik bliver lige så pænt, som hvis jeg strikker en af gangen.

Uldbegavet sagde ...

Nej, men så er det da prøvet. Jeg tror også jeg ville strikke dem en ad gangen, men selvfølgelig er det også træls når det ene er færdigt, at man skal til at starte helt forfra med nr. 2, så jeg ved alligevel ikke.
Jeg glæder mig til at se den, når du bliver færdig.