lørdag, september 08, 2012

selv-forkælelse

idag efter at have haft en rigelig travl arbejdsuge, med 2 jobs og sygt personale, så var det tid til lidt selvforkælelse.IMG_3158 Ved siden af Dans forretning ligger en butik med vente-tøj: Mamanchic! i vinduet i sidste uge stod nogle fede tasker, ja det var pusletasker og nej jeg er ikke gravid. idag købte jeg en af dem, den har lige hvad en god strikketaske skal have. rummelig, masser af lommer, en kølerum til en vandflaske eller termokrusIMG_3160  og et puslestykke, som jeg dog vil bruge til siddetykke (til strik-ude).IMG_3159 det er ikke sådan noget plastik som min pusletaske var engang, men mere noget coated stof. jeg er godt tilfreds og synes den er smart.IMG_3161

og så er Freyja strikket færdig, nu skal der syes, klippes op og hækles kanter. det var her ærmerne fra forrige indlæg passede ind.IMG_3157

5 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Sikke en god ide, jeg har aldrig tænkt på, at man kunne anvende en pusletaske som strikketaske, men hvorfor dog ikke. Hvordan i alverden kom du på den ide?
Trøjen ser rigtig god ud.

Fríða sagde ...

din tröje bliver super flot. og lidt selvforkælelse har du så rigelig fortjent efter den svære tid du har været igennem, flot taske og super god idé!
kh.fra Island
Frida

dqpage sagde ...

Nej hvor er den taske da både smart og praktisk.
hilsen Mona

Ulla Røjkjær sagde ...

Selvforkælelse i din situation er lovbefalet har jeg lige bestemt;)))
Pusletasker havde jeg slet ikke til mine to. Jeg havde bare en lille sportstaskelignende ting.. Den fungerede upåklageligt, men var da bestemt ikke smart som den du lige har købt til dit strik... Tillykke med den..

Strikkefuglen sagde ...

Super lækker taske, du har fortjent den ;-))
Majbritt