torsdag, februar 14, 2013

Efter-ferie

mon det hedder sådan når ferien er brugt og hverdagen igen er igang. Ihvertfald har vi været på 4 dages tur til Harzen,IMG_0932

hotel med welness, lidt skiløb, dejlig fødselsdag fejret i Goslar, som er en meget stemningsfuld og skøn by. Lækker frokost på det lokale bryghus, kan varmt anbefales både mad og øl.

Pludselig lå der en garnbutik ( nej jeg havde ikke tjekket hjemmefra) og både mand og barn valgte strømpegarn. de er blevet helt pjattet med hjemmestrikkede strømper. Selv faldt jeg for et nøgle hvor butikken var ved at hækle et lille sjal, da jeg senere læste bandarolen så er det også strømpegarn. IMG_3439

I Lübeck fandt jeg et par blade som inspiration til forårets kommende strik.'

I gaven fra min mand var dels et dejligt gavekort til Tot og Tråd og så nordiske masker 2. MUMS

1 kommentar:

FrøkenTina sagde ...

Lyder da som dejlige dage.. og sikke lækkert garn. kommer helt til at tænke på lignende strømpegarn i kassen - dog købt på lolland!
God fornøjelse med strømperne!