torsdag, oktober 23, 2008

fuld fart frem

Denne uge er godtnok sej, på arbejdet er vi plaget af sygdom, hvilket er hårdt når vi kun er 3 personer i vores team. Måske idag vil blive bedre. Jeg håber!

Derudover er der møder hver aften og det tager altså mange kræfter kan jeg mærke. Dog har jeg fået strikket en anelse sidst på aftenen hver dag så der er fremgang i mine projekter. Tirsdag blev helliget Topstykke, og ellers er det cables jeg sidder med. I øjeblikket nyder jeg at strikke, nok fordi der ikke er så meget tid til det så når jeg endelig sætter mig så er det bare dejligt.

I aften skal jeg til før-skole samtale i Julies børnehave, jeg er spændt på hvad de siger, men jeg er ikke i tvivl om at hun skal i skole efter sommerferien. Hun er så klar og spændt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg hader også de uger, hvor det hele går op i arbejde og møder om aftenen. Man bliver så smadret i hovedet synes jeg.
Det bliver dejligt for dig og Lillepigen, når hun kommer i skole til næste år. Det er som at få et helt nyt barn. Har lige selv været igennem det. ;o)