lørdag, december 12, 2009

en rejse tilbage i tiden

Uhhh, jeg er lige kommet hjem efter en vidunderlig tur til Fanø  (foretaget på tv). dansk_strikkekunst_med_christel_seyfarth_02_jpg Med en sovende pige og en mand til julefrokost var det så livsbekræftende og varmt at sidde med strikketøjet i skødet, mit Christel sjal over skuldrene og se dk4´s udsendelse om Christel Seyfarth og små klip fra strikkefestivalen. lijlesjal

Jeg nød lyset, farverne og mønstrene og da der så var klip fra workshoppen med Vivian Høxbro, så kom mine 2 gode veninder og jeg selv lige frem på skærmen. Så pludselig var jeg der igen. Og smilet på mine kinder var bredt bagefter. det var mums for sjælen.

IMG_2064

Så I kan tro jeg glæder mig til at skulle til Silkeborg i februar og høre Kaffe Fasset og møde skønne kvinder igen.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg var også lige en smut tilbage på Fanø..hyggeligt at gense jer :-)

Tineke sagde ...

Ja! Jeg tog også lige den samme tur igen, herligt.

Kludemutter sagde ...

Ja, det var en dejlig dag ;)
Drømmer om flere af slagsen.
Det er også dejlige piger du har været i selvskab med.

YT.

ida, Silkeborg sagde ...

Jeg er næsten begyndt at glæde mig til næste gang, måske skulle jeg begynde at tjekke sommerhuse i Sønderho....

Charlotte Illum Larsen sagde ...

Jeg så jer godt - og jeg smilede også stort... Knus fra Ærø

Nette sagde ...

He he, jeg har lige set det på DK4, og syntes bare lige, jeg ville lade dig vide, at I var på tv..
Men det ved I selv, kan jeg se. ;-)