onsdag, december 23, 2009

julen kommer!

Jeg glæder mig i disse dage, her kommer julegaver, som er bløde at gramse på og så er fra andre garn-gale.IMG_5574

Jeg fik en overraskelse fra Tyskland, med dette lækre blad, hvori der var noget om Christel Seyfarth. Thanks Gabi!

IMG_5575IMG_5576Julen er ved at være klar, træet er pyntet, alt er i hus, risengrøden står i dynerne, mandler skal snart smuttes, osv.IMG_5579Derer altså ikke sne på træet, hverken naturligt eller kunstigt, lyset snyder.

I går holdt vi en lille- juleaften tid hos Dans familie, så vi har prøvetsmagt dansen om juletræ og et par enkelte sange, plus gaver til børnene.

Hvis jeg ikke når et indlæg i morgen så

Rigtig glædelig jule til alle jer!

Julie og jeg har lige kørt frem og tilbage til sommerhuset for at tænde for varmen, så når vi kommer derop 1. juledag så er huset lækkert lunt.

1 kommentar:

Ulla sagde ...

Glædelig Jul. Det ser spændende ud med alle de gaver. Det tyske strikkeblad skal jeg vist se nærmere på.